ponedeljek, 3. april 2017

Pripoved enega od članov ki ima fibromialgijo

Pozdravljeni! 
Ker se sam že toliko let borim s kroničnimi bolečinami, fibromialgijo in še z dosti drugimi stvarmi, sem poskusil iz brezizhodnosti in radovednosti še hašiševo olje oziroma olje, narejeno iz indijske konoplje, ki vsebuje omamno substanco thc in zaradi tega zdravi najhujše bolezni, kot so rak, blaži stanje multiple skleroze, fibromialgije in še veliko drugih bolezni. Ampak do zdaj je bilo pri vseh stvareh, katere sem preizkusil, enako: lepo napisane in bi naj čudežno delovale na naše težave, ampak pri meni iz tega ni bilo nič. 

Sedaj pa pozitivno presenečenje. TA STVAR RES DELUJE! 
Preiskušam jo nekje 10 dni in resnično učinkuje! Najprej te malo umiri, potem ti sprosti mišice in na koncu še odpravi kronične bolečine v križu, pri katerih mi do sedaj ni pomagalo čisto nič, ne močna zdravila, ne fizioterapije, ne blokade, tudi epiduralna blokada ni prijela. Olje konoplje pa prime! Sem zelo navdušen nad tem, ker je edina stvar do sedaj, ki mi blaži bolečine in pomaga. 
Prebral sem tudi vzpodbuden članek, v katerem priznani strokovnjak protibolečinske ambulante UKC Ljubljana prim. Goraz Požlep, dr. med. podpira legalizacijo konoplje za blaženje naših težav. 



Edini negativni dejavnik je cena olja, ki je na črnem trgu vesoljska. Ampak jaz sem riskiral denar in se sam prepričal, da to res deluje. Vsekakor bom z zdravljenjem nadaljeval v tej smeri.



Ni komentarjev:

Objavite komentar